בנט ב"נאום ניצחון": "מה שהיה הוא לא מה שיהיה"

    ישראל רובין No Comments on בנט ב"נאום ניצחון": "מה שהיה הוא לא מה שיהיה"

    יו"ר ימינה נפתלי בנט לא אמר בנאום ניצחון לאיזו ממשלה יצטרף ואמר בביקורת על נתניהו, "ימני אמיתי לא מוחץ את יריביו האידיאולוגיים" והוסיף כי הוא יהיה "ימין של תיקון מערכת המשפט – לא פירוקה"

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה נפתלי בנט נשא נאום ניצחון בפני תומכיו, בנט כעת מחזיק במפתח של הקמת ממשלת ימין ולא הבהיר לאיזו ממשלה הצטרף.

    בפתח דבריו אמר בנט: "עכשיו הזמן לריפוי. לאיחוי השסעים בעם. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. בכח שנתתם לי אפעל רק תחת עקרון מנחה אחד – מה שטוב לישראל. מה שטוב לכלל אזרחי מדינת ישראל. נפעל שהנהגת ישראל תעבור משנאת חינם לאהבת חינם".

    בנט הוסיף, "מסערה וכאוס ליציבות וביטחון. ממנהיגות שעסוקה בעצמה למנהיגות מקצועית שאכפת לה. אני יכול לקבוע כשר הביטחון לשעבר שרק מדינה מאוחדת תדע לעמוד בביטחון מול אויבי ישראל".

    בנט הבהיר כי למרות החגיגות, "אנחנו נמתין בסבלנות לתוצאות האמת. אני יכול להבטיח שכל ממשלה שתקום תדאג לכלל אזרחי ישראל. חילונים ודתיים, חרדים וכל אזרחי ישראל".

    על זהות הממשלה הבאה רמז בנט בדרישותיו, "אני איש ימין אני איש של ארץ ישראל. של מתן ביטחון אישי לתושבי הנגב ולא לכניעה לכנופיות של בדואים שמטילות אימה במשך שנים על בעלי עסקים ואזרחי הדרום. ימין של חיזוק, ימין של תיקון מערכת המשפט – לא פירוקה. ימין של רגישות חברתית. ימינה של מיסים נמוכים נטו גבוה והזנקת כלכלת ישראל.
    ימני אמיתי הוא לא שונא. הוא מאחד".

    עוד הוסיף בנט, "ימני אמיתי לא מוחץ את יריביו האידיאולוגיים. אבא שלי ז"ל שעלה עם אמא מתוך תיונות נטו. הוא התפעם מכל דבר במדינה. כל גבעה היתה בשבילו ארץ ישראל, כל בית כל איש בישראל היה נס. ואבא לימד אותי שאסור לקחת כמובן מאליו את קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל. הפעם אף אחד מאתנו לא מתכוון לתת לאף אחד להרוס את המדינה הזו".



    0 תגובות